Svět Temnoty, též známý jako svět zdí, je podobný tomu našemu. Lidé v něm mají své problémy, vstávají ráno, pracují přes den a odchází spát vyčerpaní, aby tohle celé opakovali do dne, kdy zemřou. A čím více jsou v něm zakotvení, tím méně si všímají věcí, které na první pohled nemusí dávat smysl. Lidé, kteří se otevřou možnostem, poté vnímají, že ani tento svět není tak strohý, jak se může na první pohled zdát. Kouzla do určité míry provádět lze, stejně tak vyčíst budoucnost z hvězd. Je poté na nich, jak s touto skutečností naloží, zda podpoří tuto skutečnost nebo zda si uvědomí, jaké nebezpečí taková moc představuje.
Svět Světla, také zvaný svět masek, je našemu civilnímu světu podobný méně. Na první pohled vypadá stejně, ale brzy si všimnete, že lidé v něm nemají tváře, ale nosí masky. Navzdory prvnímu zdání však tyto masky neskrývají tvář, ale odhalují podstatu člověka a jeho právoplatné místo. Složitěji se zde lže, pokud je z vaší masky čitelné, kdo vlastně doopravdy jste. Problémy v tomto světě jsou mnohem povrchnější, byť se to tak lidem říší Dies a Nocturna nejeví. Panství Aurora je místo, kam se pozvala válka mezi těmito říšemi. Nikdo neví, na kterou stranu se přesune střelka vah.
Dvojník
Pro každého člověka existují miliony dvojníků v milionech světů. V našem larpu nás však budou zajímat pouze dvojníci v těchto dvou světech, tedy v temném světě zdí a světlém světě masek. Pokud se dvojníci potkají v temném světě zdí, může se velmi snadno stát, že se nepoznají. Nemusí si být podobní, nemusí se jmenovat stejně, dokonce nemusí ani mít stejné pohlaví.
Ve světlém světě masek se však poznat mohou, ba dokonce jsou zde nerozlišitelní. Jejich masky jsou totiž stejné a v rámci tohoto světa jsou i považováni za stejnou osobu. Může se tedy stát, že se snadno zamění dvojník za někoho jiného. Ve světlém světě totiž ani nepoznají, že je člověk někdo jiný, pokud nosí stejnou masku. Dokonce může být dvojník uvězněn za zločin, který nespáchal.
Temný svět zdí
Efektivně náš svět, ve kterém je magie velmi vzácná, ale existuje, ať už sem proniká z cizích světů, či je zbytkem magie minulosti. Čím více jste odtrhnutí od reality, tím více jste otevření tomu nahlédnout za závoj a magii v tomto světě najít. Tak se to má i s dvěma skupinami, které v tomto světě figurují.Obyvatelé temného světa se nazývají Tenebri.
Prepeři
Sami sebe nazývají tvrdými realisty, ale pro běžného člověka jsou to snílci, kteří si vysnili ten nejhorší scénář. Prepeři jsou osoby připravené na konec civilizace. Ať už jde o biblickou apokalypsu, kolaps elektrické sítě či válku, Prepeři jsou na ni připraveni. Jak moc asi zahýbá jejich přesvědčením, když zjistí, že existuje nejen magie, ale celý svět, který ho může být zdrojem?
Každý Preper se má vždy kam stáhnout. Jejich modus operandi je stylem horolezec. Spolupracují, ale jen do okamžiku, než spolupráce ohrozí někoho z nich. Poté rádi hodí jednoho ze svých přes palubu, aby zachránili zbytek.
Světští
Světští jsou pravým opakem Preperů. Jsou to snílci a nikdy na jednom místě nevydrží dlouho. Cirkusáci a kolotočáři. Možná kvůli tomu nemají moc velké sociální schopnosti, jsou vše o to více otevření možnosti využít magii ve svůj prospěch.
Hodně fungují stylem “po nás potopa”, tedy přijedou na místo, kde se chvíli zdrží. Nakradou, zbouchnou a rozbijí, nic z toho je však netrápí, protože za pár dní budou zase někdy jinde. Do Prahy se vrací pravidelně, když už se na jejich prohřešky zapomene. Prepeři však nezapomínají.
Světští drží pospolu. Rodina je pro ně vše a Světští v podstatě jsou rodina. Pokud se někomu něco stane, celá rodina přejde hory doly, aby mu pomohla.
Světlý svět masek
Toto je jeden z mnoha zrcadlových světů, které existují oproti našemu. Na první pohled je stejný, lidé v něm však nosí masky. Ne proto, aby zakryli svou tvář, ale proto, aby ji odhalili. Pozice a status je tedy brána podle masky.Masky jsou nedílnou součástí tohoto larpu. Zatímco v temném světě zdí může každý být čímkoliv, ve světlém světě masek je to právě maska, která určuje jeho místo a povinnost. Pokud se někdo z temného světa propadne do světa masek, je možné, že bude zatáhnut do konfliktu, který se ho netýká, právě kvůli masce, kterou nese.
Zde je důležité pro hráčské postavy ze světlého světa masek, aby s tímto principem hráli. Pokud tedy potkáte osobu se stejnou maskou, je to pro vás efektivně stejná osoba a mělo by se tak s ní nakládat v dobrém i špatném. Pokud by snad tvrdila, že ona osoba není, její maska je zásadní protiargument.
Ve světlém světě masek stále funguje feudalismus. Existují zde dvě říše, ty se jmenují Dies a Nocturna. Obě mají ve svém čele královnu. V současné době obě říše hledí vstříc panství Aurora. Toto panství se snaží zachovat si neutralitu, ale obě říše dělají ledacos, aby dostaly panství na svou stranu. Poté budou moci získat převahu nad druhou říší.
Obyvatelé světa světla si říkají Lumeni.
Říše Dies
Říše Dies je jednou z velkých říší ve světlém světě masek. Ze dvou říší, které nás zajímají, je větší a mocnější, ale stejně jako Nocturna si nepřeje otevřený konflikt. Ve svém krédu má hodně zakořeněný čestný boj ideálně se zbraní. Neznamená to však, že se nikdy nechopí magie, právě naopak. Mágové z této říše jsou o to váženější, protože jich není ani zdaleka tolik.
V kultuře mají zakořeněnou preciznost a dobře naplánované akce. Své bitvy si lidé z této říše dobře vybírají a nemají problém ustoupit v momentě, kdy se bitva nevyvíjí v jejich prospěch. Nakonec trpělivost je také jednou z jejich předností, ale také slabinou, protože může vést až ke stagnaci. Plánování se může protáhnout v nekonečné debaty a neochota vládnoucích vrstev k učinění rozhodnutí může dotlačit ty níže postavené k převzetí iniciativy.
Dies vládne královna Amélie, o které se říká, že je nejmocnější mágyní na světě a to je také důvod, proč Dies dosáhla takového růstu, jakého dosáhla.
Říše Nocturna
Nocturna je druhou mocnou říší v oblasti, ve které se bude náš LARP odehrávat. Lidé z této země se hodně věnují magii a to nejen té známé. Hledají i neprozkoumané části poznání. Rádi experimentují a objevují, což s sebou nese slib vývoje, ale také rizika.
Níže postavení mají mnohem větší volnost ve svých rozhodnutích, ale jsou za ně také mnohem více zodpovědní. Trest nemusí vždy odpovídat jejich prohřešku, pokud si znepřátelili někoho mocného, kde se přimluví proti nim. Spravedlnost našeho světa bychom zde tedy stěží hledali.
Lidé z této říše se hodně oddávají umění, což je podle nich podhoubí, na kterém se říše staví. Technologický, společenský i mocenský vývoj musí být vždy podložen kulturním pokrokem. Každý tedy krom svého povolání se ještě věnuje nějaké formě hudby, malby, tance a dalšímu kulturnímu projevu.
Bezejmenná královna nebo zkráceně Královna je vládkyní této říše. Říká se, že je velmi otevřená svému lidu, což kompenzuje aroganci, kterou ukazuje lidem z jiných říší a panství. Dokonce se nebojí si ušpinit ruce v momentě, kdy je potřeba něco udělat. Je však zapotřebí být před ní opatrný na svůj jazyk, protože je známá tím, že nezapomíná urážky.
Panství Aurora
Panství na hranici mezi mocnými říšemi je jako zrnko mezi mlýnskými kameny. Různá ochranná kouzla zabraňují říším převzít panství silou, ale je jenom otázka času, než se bude muset panství rozhodnout, na kterou stranu se přidá, pokud se něco nezmění.
Aurora je stavové panství a každému stavu - šlechtě, kléru i světskému - předsedá jeden elektor, který hlasuje na sněmu, který svolává pán z Aurory.
Každý člověk z tohoto panství má alespoň nějaké předky v Dies i Nocturně a z nich si sem přivedli to nejlepší z jejich kultur. Dokázali najít střední cestu mezi nekonečnými debatami a chaotickou spontánností, díky tomu také byli schopní přežít takto dlouho.
Jejich malé panství jim také dává velkou kontrolu nad svým panstvím, ale jejich zdroje jsou omezené.
Na své straně mají nejmocnějšího bojovníka na světě, legendárního paladina, o kterém koluje velké množství mýtů. Dokud brání Auroru, je všem jasné, že přímý útok se bude potýkat s velkou nepořízenou.
Budoucnost je nejistá.